Koolitus: Kasutajakesksus avalikus sektoris – disainmõtlemine efektiivse teenuse loomiseks

Hästi disainitud avalik teenus tähendab seda, et kasusaaja saab maksimaalse väärtuse ning eelarvet ja töö aega selle väärtuse loomiseks on kulunud minimaalselt. See võib kõlada utoopiliselt, kuid tegelikult on täiesti reaalne. Vastus küsimusele „Kuidas?", on aga väga lihtne: tee ainult seda, mida kasutaja vajab.

Sellest, milliste meetodite ja mõtteviiside kaudu selle tulemuseni jõuab – räägime juba lähiajal toimuval avaliku sektori teenusedisaini koolitusel TalTechis!

Koolituse tulemusena omandavad osalejad baasteadmised teenusedisaini protsessist ning õpivad iseseisvalt kliendi vajadust analüüsima. Koolituse lõpuks on osalejad teadlikud, kuidas nad saaksid pakkuda kliendile suurimat väärtust. Organisatsiooni strateegilises vaates selgub, millistel tingimustel oleks teenus kasulik, kasutatav ning kasumlik.

Parima koolitustulemuse saavutamiseks tasub koolitusele tulla mõne uue teenuse ideega (või mõttega, kuidas olemasolevat teenust paremaks teha).

Koolitust viib läbi Jana Kukk (PhD), strateegilise disaini konsultant ja TalTechi turunduse valdkonna lektor. Jana on töötanud selliste rahvusvaheliste brändidega nagu G4S, Telia, SEB ning paljude Eesti ja Põhjamaade avaliku sektori organisatsioonidega.

Koolitus toimub kahepäevase programmina 30.mail ja 6.juunil TalTechis. Soodushind kuni 19.05.2019 registreerimisel on 259.-eur(310,8.- eur koos käibemaksuga) ning alates 20.05.2019 on osalustasu 319.-eur(388,28.-eur koos käibemaksuga) osaleja kohta. Osalustasu sisaldab kohvipause ja lõunat.

Täpsem info ja registreerimine: